fredag 30. mars 2007

Heimao!

I Kina er det visst ikkje lov til aa kikke paa bloggar med .blogspot.com, MEN vi kan framleis skrive om kva som skjer. Vi gidd ikkje blogge noko saerleg no, men her har dykk ei liste over ting som har skjedd:

  1. Vi har reist fraa Mongolia og er no i Beijing
  2. Vi har ridd paa hest
  3. Vi har sove i ein sauna
  4. Vi har vore med i ei bilulykke
  5. Vi har faatt to norske vener, og dei er fraa Boe i Telemark
  6. Vi har lagt ut nokre faa bilete paa galleriet
  7. Vi har sove i same rom paa toget med to Mongolar som ikkje prata engelsk
  8. Vi har tatt ut litt pengar i ein minibank
  9. Vi har ringt heim
  10. Vi frys litt no

11 kommentarer:

Maria sa...

Bilulykke :S
Bø i Telemark :D
Dere <3

Hehe.

Vegard sa...

Sove i en sauna hørtes herligt ut!

Anders sa...

Folkeaksjon for opplasting av flere bilder!!!

Anonym sa...

Heisann! Vi får spørsmål, Ingunnmor, om bilulykka. Kanskje den bør utdypes litt nærmere i bloggen? Vi hos oss vet jo hva som skjedde, siden du fortalte det på tlf, men det er flere som lurer...
Støtter forresten folkeaksjonen for flere bilder:-)

Anders sa...

Shit! Jeg og Vegard la inn kommentar i samme minutt... Sært.

Vegard sa...

Hehe. Ohjess! Jeg kom først!

Arne sa...

en ting! eg drite egentlig en lang i k dokke gjør på.. men FET blogging nå.. kort og råfett! lige d!

ok!

eg bryr meg om k dokke gjør.. så lenge dokke ikkje begynne me:"i dag var det en lang dag.. *ramse* *ramse* ramse*"

Anna Josefin sa...

voldsom so kritisk du va arne...
Ej vil også ha fleire bilde!! Og høyre om ulykka!
Hei Kristin! :)

Anna Josefin sa...

ej lika forresten å lese "oppramsing"! Ej vil ha alle detalja..:P

Arne sa...

Ok anna! eg veit ikkje om du merka d.. men eg hadde en viss tone av ironi (vel å merke en liten en..)

så d e ikkje merkverdig at du ikkje oppfatta tonen.. for du ska høre mye for å høre den..

men ja, eg kan vel inrømme at eg like oppramsinga sjøl... :)

Anonym sa...

Hei! Skulle gjerne hørt mer om turen, priser og gode råd. Vurderer å gjøre noe lignende selv. :o)

Om dere skulle lese dette kan dere jo sende en epost til egil alfakrøll ghulesider.no

Skål! :o)